"Günümüz şairi hala W. B. Yeats'i onaylayan bir biçimde asıl savaşın ‘insan bilincinin derinliklerinde' olduğunu söyleyip bu derinleşmeden bir ‘medet' umabilir. Toplumsallıktan alabildiğine yalıtılmış bir bilincin tepkilerinden, çok zaman nevrozlu bir bilinçliğin gerçeği ters yüz ederek algıladıklarından, mutlaklaştırılmış bir bilince doğru derinleşmekten çözüm umabilir. Her şeyini yadsıdığı bu toplumsallıktan kaçarak ‘insan yalnızıdır'a kadar vardırır protestosunu. Bu noktada ise herhangi bir bağı da reddetmektedir. Umutsuzdur çünkü topluma karşıdır, umutsuzdur çünkü yarını kuracak olan güçleri görmezden gelmektedir. Bu nedenle ‘yarınları' yoktur. İlişkilerin çürüdüğünü görmekte fakat dirimsel olanın adını koyamamaktadır." (1980)
"Günümüz şairi hala W. B. Yeats'i onaylayan bir biçimde asıl savaşın ‘insan bilincinin derinliklerinde' olduğunu söyleyip bu derinleşmeden bir ‘medet' umabilir. Toplumsallıktan alabildiğine yalıtılmış bir bilincin tepkilerinden, çok zaman nevrozlu bir bilinçliğin gerçeği ters yüz ederek algıladıklarından, mutlaklaştırılmış bir bilince doğru derinleşmekten çözüm umabilir. Her şeyini yadsıdığı bu toplumsallıktan kaçarak ‘insan yalnızıdır'a kadar vardırır protestosunu. Bu noktada ise herhangi bir bağı da reddetmektedir. Umutsuzdur çünkü topluma karşıdır, umutsuzdur çünkü yarını kuracak olan güçleri görmezden gelmektedir. Bu nedenle ‘yarınları' yoktur. İlişkilerin çürüdüğünü görmekte fakat dirimsel olanın adını koyamamaktadır." (1980)