Nilüfer Öndin'in eldeki bu çalışması, biçim sorununun üç tarzda ele alıyor; varlıkta, bilgide ve sanatta. Tez, başlıca olarak sanat felsefesi için bir hazırlık niteliğni taşırken sanatın dayandığı varlıkbilimsel - bilgibilmsel temeli gün ışığına çıkarmayı deniyor. Onun ağırlıklı yönünün sanat oluşturken, burada yalnızca soyut-kavramsal bir düzlemde kalınmıyor, tersine bir sanat tarahçisi gözüyle somut sanat yapıtlarına da bakılıyor.
Nilüfer Öndin'in eldeki bu çalışması, biçim sorununun üç tarzda ele alıyor; varlıkta, bilgide ve sanatta. Tez, başlıca olarak sanat felsefesi için bir hazırlık niteliğni taşırken sanatın dayandığı varlıkbilimsel - bilgibilmsel temeli gün ışığına çıkarmayı deniyor. Onun ağırlıklı yönünün sanat oluşturken, burada yalnızca soyut-kavramsal bir düzlemde kalınmıyor, tersine bir sanat tarahçisi gözüyle somut sanat yapıtlarına da bakılıyor.