‘'Bir düşe uyanıyorum ve ağırdan alıyorum şiddetimi.
Giderken öğreniyorum gidilmesi pek gereken o yeri.''
Demişti, ‘gidilmesi gereken o yere' gitmeden önce, Mustafa Irgat. Oraya gitmeden önce, şiirlerinin yanı sıra iki dergi ve bir gazetede sinema yazıları da yazmıştı. Umut, Paris'te Son Tango, Kaçaklar, Le Samouraï gibi filmleri, Pasolini sinemasını ve çağdaş sinemanın örneklerini bir şairin kamerasıyla başka türlü okumayı deneyen, kameranın ahlak anlayışını da sorgularken sinemanın sahici niteliğine eğilen Duhuldeki Deney radikal eleştirinin örneklerini sunuyor.
‘'Bir düşe uyanıyorum ve ağırdan alıyorum şiddetimi.
Giderken öğreniyorum gidilmesi pek gereken o yeri.''
Demişti, ‘gidilmesi gereken o yere' gitmeden önce, Mustafa Irgat. Oraya gitmeden önce, şiirlerinin yanı sıra iki dergi ve bir gazetede sinema yazıları da yazmıştı. Umut, Paris'te Son Tango, Kaçaklar, Le Samouraï gibi filmleri, Pasolini sinemasını ve çağdaş sinemanın örneklerini bir şairin kamerasıyla başka türlü okumayı deneyen, kameranın ahlak anlayışını da sorgularken sinemanın sahici niteliğine eğilen Duhuldeki Deney radikal eleştirinin örneklerini sunuyor.