Kitabın konusu olan “RUHSAL ŞİFA” 1850’li yıllardan itibaren kendini hissettirmeye başlayan Spiritüalizm’in (Ruhçuluğun), uygulamaya dayalı ve daha çok ‘Spiritizm’ ile ilgili alanlarından biridir. Aslında, sadece ruhçuluğun ve genel anlamda “ŞİFACILIĞIN” değil, “RUHSAL ŞİFA’NIN geçmişi, bu kitapta da görüleceği gibi sanıldığından çok daha eskilere dayanır.
Ruhsal şifa uygulamaları, sadece Kadim Mısır ve Yunan mabetlerinde değil; spiritüel öğretmenler, Çin’de lamalar, Tibet’te Gurular tarafından,Hindistan’da ve hatta Galile Gölü çevresinde İsa Peygamber ve havarileri tarafından da yapılıyordu. Ruhsal Şifa’dan Romalıların haberi vardı: ilk hıristiyanlar, Ruhsal Şifa’yı birbirine öğretiyordu.
Kitabın konusu olan “RUHSAL ŞİFA” 1850’li yıllardan itibaren kendini hissettirmeye başlayan Spiritüalizm’in (Ruhçuluğun), uygulamaya dayalı ve daha çok ‘Spiritizm’ ile ilgili alanlarından biridir. Aslında, sadece ruhçuluğun ve genel anlamda “ŞİFACILIĞIN” değil, “RUHSAL ŞİFA’NIN geçmişi, bu kitapta da görüleceği gibi sanıldığından çok daha eskilere dayanır.
Ruhsal şifa uygulamaları, sadece Kadim Mısır ve Yunan mabetlerinde değil; spiritüel öğretmenler, Çin’de lamalar, Tibet’te Gurular tarafından,Hindistan’da ve hatta Galile Gölü çevresinde İsa Peygamber ve havarileri tarafından da yapılıyordu. Ruhsal Şifa’dan Romalıların haberi vardı: ilk hıristiyanlar, Ruhsal Şifa’yı birbirine öğretiyordu.