Armağan Ekici: “Anlat bana, Tanrıça, binbir düzenli yaman adamı”: Ulysses için ipuçları
Gülhan Balsoy: Soma Katliamı, madencilik tarihi ve bir tarihçinin notları
Haldun Bayrı: Çevirmen sözlüksüz kalınca: Bir “Unsurlara Dönüş” hikâyesi
Aydın Çam: “Bon pour l'Orient” ya da “Entelektüelin Büyük Yanılgısı”
Aslı Güneş: Orta sınıfın Yenişehir'de bir öğle vakti
İshak Saygılı: Gezi'de dilek ağacına ne dilemiştik?
Ömer Ayhan: İstanbul mu dediniz? Grafik Roman'ın
baş tacı Ankara
Feryal Saygılıgil: Akılla çılgınlık arasında bir yazar: Tezer Özlü
Osman Çakmakçı: Şiirin doğası üzerine fragmanlar
Doğu Akal: Mek'an: “Anlatı, mekânda bir an'dır..”
Saadat Hasan Manto: Maymunların isyanı - Hikâye
Ömer F. Oyal: Çin'i düşleyebilir miyiz?
Shirley Jackson: Fıstıklı, sıradan bir gün - Hikâye
Armağan Ekici: “Anlat bana, Tanrıça, binbir düzenli yaman adamı”: Ulysses için ipuçları
Gülhan Balsoy: Soma Katliamı, madencilik tarihi ve bir tarihçinin notları
Haldun Bayrı: Çevirmen sözlüksüz kalınca: Bir “Unsurlara Dönüş” hikâyesi
Aydın Çam: “Bon pour l'Orient” ya da “Entelektüelin Büyük Yanılgısı”
Aslı Güneş: Orta sınıfın Yenişehir'de bir öğle vakti
İshak Saygılı: Gezi'de dilek ağacına ne dilemiştik?
Ömer Ayhan: İstanbul mu dediniz? Grafik Roman'ın
baş tacı Ankara
Feryal Saygılıgil: Akılla çılgınlık arasında bir yazar: Tezer Özlü
Osman Çakmakçı: Şiirin doğası üzerine fragmanlar
Doğu Akal: Mek'an: “Anlatı, mekânda bir an'dır..”
Saadat Hasan Manto: Maymunların isyanı - Hikâye
Ömer F. Oyal: Çin'i düşleyebilir miyiz?
Shirley Jackson: Fıstıklı, sıradan bir gün - Hikâye