Kendinizi bir filmde hayal edin…
Hikayenin merkezi sizsiniz. Başka kimse değil, sadece siz. Nereden geldiğinize dair ilginç bir hikâyeniz ve alışılmışın dışında bir eğitiminiz var. Gaddarsınız, zekisiniz, neredeyse korkusuzsunuz. Ardınızda ölüler var çünkü hayatta kalmak için ne gerekiyorsa onu yapıyorsunuz.
Genç kız yüzlerce film izlemişti. Kadınların, bu tarz hikayelerin merkezinde olması nadir bir durumdu. Onun yerine çekici bir görüntü, kurban veya duygusal ilgi odağı olarak gösterilirlerdi. Çoğunlukla beyaz heteroseksüel kahramana destansı yolculuğunda yardımcı olmak için varlardı. Ortada kadın bir kahraman varsa da fazla zayıf, fazla mini elbiseli ve dişleri kusursuz biri olurdu.
Genç kız o kadınlar gibi görünmediğini biliyordu. Asla o kadınlar gibi görünmeyecekti. Ancak o kahramanların sahip oldukları her şeye sahipti ve bir bakıma onlardan çok daha fazlasıydı.
Bunun da farkındaydı.
“Saplantılı bir biçimde okunası.”
- Entertainment Weekly
“Sürükleyici bir tempo, okurlarını sürekli tetikte olmaya zorlayan ve başroldeki iki kızın amacının veya neler yapabileceklerinin kestirilemediği, tersine işleyen bir kurgu.”
- Publishers Weekly
Imogen kaçak bir mirasyedi, bir öksüz, bir aşçı ve bir düzenbazdır.
Jule bir dövüşçü, ortamına göre karakterini değiştiren bir sosyal bukalemun ve bir atlettir.
Çarpıcı bir arkadaşlık. Bir kayıp vakası.
Bir veya iki cinayet.
Bir veya üç sonu kötü biten aşk macerası.
Ölümcül yalanlar, kılık değiştirmeler ve kan ile çikolata.
Amerikan rüyası, süperkahramanlar, casuslar ve gerçek kötüler.
İnsanlara istediklerini vermeyi reddeden bir kız.
Geçmişindeki gibi davranmayı reddeden bir kız.
Düzenbaz, Amerikan Ulusal Kitap Ödülü finalisti, Michael L. Printz Onur Ödülü sahibi veThe New York TimesçoksatanıYalancılar'ın yazarı E. Lockhart'ın kaleminden çıkan ustaca yazılmış bir gerilim.
Kendinizi bir filmde hayal edin…
Hikayenin merkezi sizsiniz. Başka kimse değil, sadece siz. Nereden geldiğinize dair ilginç bir hikâyeniz ve alışılmışın dışında bir eğitiminiz var. Gaddarsınız, zekisiniz, neredeyse korkusuzsunuz. Ardınızda ölüler var çünkü hayatta kalmak için ne gerekiyorsa onu yapıyorsunuz.
Genç kız yüzlerce film izlemişti. Kadınların, bu tarz hikayelerin merkezinde olması nadir bir durumdu. Onun yerine çekici bir görüntü, kurban veya duygusal ilgi odağı olarak gösterilirlerdi. Çoğunlukla beyaz heteroseksüel kahramana destansı yolculuğunda yardımcı olmak için varlardı. Ortada kadın bir kahraman varsa da fazla zayıf, fazla mini elbiseli ve dişleri kusursuz biri olurdu.
Genç kız o kadınlar gibi görünmediğini biliyordu. Asla o kadınlar gibi görünmeyecekti. Ancak o kahramanların sahip oldukları her şeye sahipti ve bir bakıma onlardan çok daha fazlasıydı.
Bunun da farkındaydı.
“Saplantılı bir biçimde okunası.”
- Entertainment Weekly
“Sürükleyici bir tempo, okurlarını sürekli tetikte olmaya zorlayan ve başroldeki iki kızın amacının veya neler yapabileceklerinin kestirilemediği, tersine işleyen bir kurgu.”
- Publishers Weekly
Imogen kaçak bir mirasyedi, bir öksüz, bir aşçı ve bir düzenbazdır.
Jule bir dövüşçü, ortamına göre karakterini değiştiren bir sosyal bukalemun ve bir atlettir.
Çarpıcı bir arkadaşlık. Bir kayıp vakası.
Bir veya iki cinayet.
Bir veya üç sonu kötü biten aşk macerası.
Ölümcül yalanlar, kılık değiştirmeler ve kan ile çikolata.
Amerikan rüyası, süperkahramanlar, casuslar ve gerçek kötüler.
İnsanlara istediklerini vermeyi reddeden bir kız.
Geçmişindeki gibi davranmayı reddeden bir kız.
Düzenbaz, Amerikan Ulusal Kitap Ödülü finalisti, Michael L. Printz Onur Ödülü sahibi veThe New York TimesçoksatanıYalancılar'ın yazarı E. Lockhart'ın kaleminden çıkan ustaca yazılmış bir gerilim.