İkinci El
Ener için, sentimentalliği, çağımızda örnekleri oldukça azalmış olan bir duygusallığa dönüştürdüğü söylenebilir. Bütün öykülerde, kişilerin ortaklıkları var.
Güven Turan / Dost Dergisi
Bugün romanda, şiirde neredeyiz, belki tartışabilir, ama hikâyede tam Batı çizgisindeyiz. Dünya ölçüsündeki ilk yüzaklığımız budur. Güçlü bir yazarla karşı karşıyayız. Sait Faik'ten Güner Ener'e kadar uzanan çizgide Türk hikâyeciliği Batı ölçüleri, Batı kadrosu içine yüzaklığıyla giriyor.
İsmet Bozdağ / Sabah Gazetesi
İkinci El
Ener için, sentimentalliği, çağımızda örnekleri oldukça azalmış olan bir duygusallığa dönüştürdüğü söylenebilir. Bütün öykülerde, kişilerin ortaklıkları var.
Güven Turan / Dost Dergisi
Bugün romanda, şiirde neredeyiz, belki tartışabilir, ama hikâyede tam Batı çizgisindeyiz. Dünya ölçüsündeki ilk yüzaklığımız budur. Güçlü bir yazarla karşı karşıyayız. Sait Faik'ten Güner Ener'e kadar uzanan çizgide Türk hikâyeciliği Batı ölçüleri, Batı kadrosu içine yüzaklığıyla giriyor.
İsmet Bozdağ / Sabah Gazetesi