Arter'de 18 Eylül 2014-4 Ocak 2015 tarihleri arasında gerçekleştirilen “Göçebe Bakış”, Güneydoğu Asya bölgesindeki çağdaş sanat üretimine odaklanan bir grup sergisiydi. Endonezya, Tayland, Filipinler, Singapur, Myanmar, Kamboçya, Vietnam ve Malezya'dan 36 sanatçının 40'tan fazla yapıtının yer aldığı serginin küratörlüğünü, bölgenin sanatı üzerine çalışmalar yürüten Iola Lenzi üstlendi. “Göçebe Bakış” sergi kataloğunda, küratörün kavramsal çerçeve yazısının yanı sıra, Filipinli sanat tarihçisi ve akademisyen Flaudette May Datuin'in, Tayland yerleştirme sanatı üzerine uzmanlaşan serbest yazar ve sanatçı Leigh Toop'un ve Malezyalı gazeteci-yazar Karim Raslan'ın bu katalog için sipariş edilmiş yazılarına yer veriliyor. Sergideki yapıtlardan ve yapıtların üretim süreçlerinden fotoğraflar içeren 216 sayfalık “Göçebe Bakış” sergi yayını, özgün kapak resimleri içeren 8 farklı şömizle sunuluyor.
Arter'de 18 Eylül 2014-4 Ocak 2015 tarihleri arasında gerçekleştirilen “Göçebe Bakış”, Güneydoğu Asya bölgesindeki çağdaş sanat üretimine odaklanan bir grup sergisiydi. Endonezya, Tayland, Filipinler, Singapur, Myanmar, Kamboçya, Vietnam ve Malezya'dan 36 sanatçının 40'tan fazla yapıtının yer aldığı serginin küratörlüğünü, bölgenin sanatı üzerine çalışmalar yürüten Iola Lenzi üstlendi. “Göçebe Bakış” sergi kataloğunda, küratörün kavramsal çerçeve yazısının yanı sıra, Filipinli sanat tarihçisi ve akademisyen Flaudette May Datuin'in, Tayland yerleştirme sanatı üzerine uzmanlaşan serbest yazar ve sanatçı Leigh Toop'un ve Malezyalı gazeteci-yazar Karim Raslan'ın bu katalog için sipariş edilmiş yazılarına yer veriliyor. Sergideki yapıtlardan ve yapıtların üretim süreçlerinden fotoğraflar içeren 216 sayfalık “Göçebe Bakış” sergi yayını, özgün kapak resimleri içeren 8 farklı şömizle sunuluyor.