İnsan Bütünselliği Sorununa Özgün Bir Yaklaşım
"...Klinik psikoloji ruha karşı çıktığında iyileştirme yeteneğini de kaybetmiş olur."
İnsan olmak, ilahiliğe giden yolun yarısında olmak demektir. Demek ki bizler iki dünya arasında kalmışız. Bu durumla ilgili olarak neler yapabileceğimiz sorusu, Dr. Wiedemanın tarafından cevaplanıyor. İnsanın maddesi yanıyla kişilik ötesi doğasını nasıl biraraya getirebiliriz? Yoksa, bu sorunun çözümü yok mudur?
Bu muammayı çözmeye en çok yaklaşmış olan düşünce ekolü, yirmi yıllık geçmişe sahip olan kişilik ötesi şuur hareketidir. Bu disiplin, Wiedemann'ın "yola çıkış" noktasını oluşturmuş ve yazar, ruhu terapinin bir etkeni olarak görmeye gönüllü olmayan klinik psikolojinin sınırlılıklarına odaklanmşıtır. Beden ve Ruh ikilemini çözmek için yazar iki dünya arasındaki köprü olan ruh (can) mecazını kullanmaktadır.
İnsan Bütünselliği Sorununa Özgün Bir Yaklaşım
"...Klinik psikoloji ruha karşı çıktığında iyileştirme yeteneğini de kaybetmiş olur."
İnsan olmak, ilahiliğe giden yolun yarısında olmak demektir. Demek ki bizler iki dünya arasında kalmışız. Bu durumla ilgili olarak neler yapabileceğimiz sorusu, Dr. Wiedemanın tarafından cevaplanıyor. İnsanın maddesi yanıyla kişilik ötesi doğasını nasıl biraraya getirebiliriz? Yoksa, bu sorunun çözümü yok mudur?
Bu muammayı çözmeye en çok yaklaşmış olan düşünce ekolü, yirmi yıllık geçmişe sahip olan kişilik ötesi şuur hareketidir. Bu disiplin, Wiedemann'ın "yola çıkış" noktasını oluşturmuş ve yazar, ruhu terapinin bir etkeni olarak görmeye gönüllü olmayan klinik psikolojinin sınırlılıklarına odaklanmşıtır. Beden ve Ruh ikilemini çözmek için yazar iki dünya arasındaki köprü olan ruh (can) mecazını kullanmaktadır.