İlim-amel ve tebliğ bir hakikatin üç ayrı yüzüdür. Birbirlerinden ayrılmaları mümkün değildir. Tebliğde, ilim §arttır; amel ise tebliğin hayatıdır.Tebliğ insanı, Islâmî hakikatleri ve içinde yaşadığı devri çok iyi bilmelidir. Devrini bilmeyen insan, dehlizde hayat sürüyor demektir. İnsanları oraya çekmeye ve onlara bu dehlizde bir şey/er anlatmaya çalışması ise zavallıca birer gayretçiktir.Tebliğ insanının gönlü Kur'ân'a göre ayarlanmalıdır. Gönlü bu §ekiide Kur'ân'a göre akort edilmeyen bir İnsanın, İslâm adına konuşması ve İslâm'ı hakikatleri anlatması çok zor, hatta imkânsızdır.
İlim-amel ve tebliğ bir hakikatin üç ayrı yüzüdür. Birbirlerinden ayrılmaları mümkün değildir. Tebliğde, ilim §arttır; amel ise tebliğin hayatıdır.Tebliğ insanı, Islâmî hakikatleri ve içinde yaşadığı devri çok iyi bilmelidir. Devrini bilmeyen insan, dehlizde hayat sürüyor demektir. İnsanları oraya çekmeye ve onlara bu dehlizde bir şey/er anlatmaya çalışması ise zavallıca birer gayretçiktir.Tebliğ insanının gönlü Kur'ân'a göre ayarlanmalıdır. Gönlü bu §ekiide Kur'ân'a göre akort edilmeyen bir İnsanın, İslâm adına konuşması ve İslâm'ı hakikatleri anlatması çok zor, hatta imkânsızdır.