"Gayr-ı meşru olan kutsal-dışı bakış açısıdır, zira o, eşyayı sanki bunlar tüm ilkelerden bağımsızmışlar gibi kabul eder ve onları hiçbir müteal ilke ile bağıntılandırmaz. Modern bilim gerçek bir bilgi olarak kabul edilemez, zira bazen doğru olan şeyleri ifade etse bile, onları sunuş tarzı yanlıştır, ve her halukarda bunların doğruluk nedenlerinin ancak ve ancak ilkelere bağımlılıkları olduğunu belirtemez..." Bir çeyrek asır sonra, bugün, Guenon'un son uyarılarının doğruluğunu inkar etmek güçtür. Kuşkusuz, bu durum beşeri devrenin tamamlanmasını önlemeyecektir, fakat hiç olmazsa bazılarının, içinde yaşadığımız çağı ve Shri Ramana Maharshi'nin "The great Sufi" (Büyük Sufi) adını vermiş olduğu eserinin daima süren güncelliğini daha iyi anlamalarını belki de mümkün kılacaktır.
"Gayr-ı meşru olan kutsal-dışı bakış açısıdır, zira o, eşyayı sanki bunlar tüm ilkelerden bağımsızmışlar gibi kabul eder ve onları hiçbir müteal ilke ile bağıntılandırmaz. Modern bilim gerçek bir bilgi olarak kabul edilemez, zira bazen doğru olan şeyleri ifade etse bile, onları sunuş tarzı yanlıştır, ve her halukarda bunların doğruluk nedenlerinin ancak ve ancak ilkelere bağımlılıkları olduğunu belirtemez..." Bir çeyrek asır sonra, bugün, Guenon'un son uyarılarının doğruluğunu inkar etmek güçtür. Kuşkusuz, bu durum beşeri devrenin tamamlanmasını önlemeyecektir, fakat hiç olmazsa bazılarının, içinde yaşadığımız çağı ve Shri Ramana Maharshi'nin "The great Sufi" (Büyük Sufi) adını vermiş olduğu eserinin daima süren güncelliğini daha iyi anlamalarını belki de mümkün kılacaktır.