Sadece İspanyol edebiyatının değil, çağının en büyük şair ve oyun yazarı olarak kabul edilen Lorca'nın ilk oyunu Kelebeğin Kötü Büyüsü ilk kez Türkçede.
Lorca'nın 1919'da yazdığı, ilk defa 1920'de sahnelenen Kelebeğin Kötü Büyüsü farklı sanat formlarını kucaklayan bir tiyatro metni.
Oyunda, Lorca'nın şairliği ve oyun yazarlığıyla birlikte, resim sanatına duyduğu büyük tutkunun izleri de gizli. Müzikle yaşadığı büyük aşkın izleri de.
Kelebeğin Kötü Büyüsü'nde şafak var, gün ışığı var, ağır ağır inen karanlık var. Büyü var, rüya var, şiirsel uçuşmalar var.
Parlak bir umuttan karanlık bir umutsuzluğa yolculuk var. Yanılsama var, armoni var, cüret var.
Kelebeğin Kötü Büyüsü'nde ardından gelen kuşakları derinden etkileyen Lorca'nın gençliği var.
İlk oyun heyecanı var.
Bu oyunda, dünya tiyatro tarihinin gözbebeği olan başyapıtların müjdesi var.
Sadece İspanyol edebiyatının değil, çağının en büyük şair ve oyun yazarı olarak kabul edilen Lorca'nın ilk oyunu Kelebeğin Kötü Büyüsü ilk kez Türkçede.
Lorca'nın 1919'da yazdığı, ilk defa 1920'de sahnelenen Kelebeğin Kötü Büyüsü farklı sanat formlarını kucaklayan bir tiyatro metni.
Oyunda, Lorca'nın şairliği ve oyun yazarlığıyla birlikte, resim sanatına duyduğu büyük tutkunun izleri de gizli. Müzikle yaşadığı büyük aşkın izleri de.
Kelebeğin Kötü Büyüsü'nde şafak var, gün ışığı var, ağır ağır inen karanlık var. Büyü var, rüya var, şiirsel uçuşmalar var.
Parlak bir umuttan karanlık bir umutsuzluğa yolculuk var. Yanılsama var, armoni var, cüret var.
Kelebeğin Kötü Büyüsü'nde ardından gelen kuşakları derinden etkileyen Lorca'nın gençliği var.
İlk oyun heyecanı var.
Bu oyunda, dünya tiyatro tarihinin gözbebeği olan başyapıtların müjdesi var.