Ledün İlmi. Çok fazlaca üzerinde durulamadı, çünkü bilinmeyeni, görünenlere anlatmak zordur. Ustalık gerektirir. Biraz da Heybetli bir konudur. Ürkülür. Gayb Alemi ne de olsa. Görünmeyen Alem. İslam Tasavvufu'na göre görünmez anlaşılmaz yani akıl ve beş duyu ile algılanamaz alemdir Gayb Alemi. Mistikler Gayb Alemine, Ledün İlmi adını vermişler. Şimdi ise, “Kendinde Öğretim” diyoruz. Bu içsel ve batini yolu Yazar Kevser Yeşiltaş, Ledün İlmi kitabında şöyle tanımlıyor.
“Batında derin OL, derinleş ki. Zahirde genişleyebilesin. Gayb Aleminde derinleş ki, görüneninde yol alabilesin. Gizlinde derinleş ki, bedenindeki Dünyadan, hakikat Dünyasına doğabilesin. Ledün İlmi sende zuhur etsin, açığa çıksın, kendini meydana vursun. Yoksa zahirilikte boğulursun."
Hayy'di!
Ledün İlmi. Çok fazlaca üzerinde durulamadı, çünkü bilinmeyeni, görünenlere anlatmak zordur. Ustalık gerektirir. Biraz da Heybetli bir konudur. Ürkülür. Gayb Alemi ne de olsa. Görünmeyen Alem. İslam Tasavvufu'na göre görünmez anlaşılmaz yani akıl ve beş duyu ile algılanamaz alemdir Gayb Alemi. Mistikler Gayb Alemine, Ledün İlmi adını vermişler. Şimdi ise, “Kendinde Öğretim” diyoruz. Bu içsel ve batini yolu Yazar Kevser Yeşiltaş, Ledün İlmi kitabında şöyle tanımlıyor.
“Batında derin OL, derinleş ki. Zahirde genişleyebilesin. Gayb Aleminde derinleş ki, görüneninde yol alabilesin. Gizlinde derinleş ki, bedenindeki Dünyadan, hakikat Dünyasına doğabilesin. Ledün İlmi sende zuhur etsin, açığa çıksın, kendini meydana vursun. Yoksa zahirilikte boğulursun."
Hayy'di!