Evrensel Beyaz Kardeşlik Örgütü'nün kurucusu okült düşünür Petar Deunov'un (1864-1944) tüm dünyada binlerce takipçisi bulunmaktadır. Ölümünden sonra takipçileri onu ruhsal ismi olan Beinsa Douno olarak anmayı tercih etmektedirler.
Kitap, yazarın melekler ve sistemdeki hiyerarşi hakkında öğrencileriyle yapmış olduğu sohbetlerin yine öğrencileri tarafından bir araya getirilip derlenmesi şeklinde oluşturulmuş bir kişisel gelişim rehberi niteliğindedir.
“İnsan, Tanrı'nın suretinde ve benzerliğinde yaratılmıştır.” denilir. Öyle denilmesine rağmen biz insanın Tanrı'ya benzemediğini görüyoruz. Kutsal Kitap'ta bahsi geçen bu benzeyiş nerededir? O, insanın zihni ve kalbinde yerleşiktir ve bu gerçektir onu diğer hayvanlardan ayıran. Zihni ve kalbiyle insan, Tanrı'nın duygu ve düşüncelerini aktarma imkânı bulur. Yine aynı şekilde melekûtun duygu ve düşüncelerine de kanal olmaktadır ve bu yüzden de melekler onu severler. Diğer yandan insan, melekler ve hayvanlar arasında da aracılık eder ve bu yüzden hayvanlar tarafından da sevilir.”
- Beinsa Douno
“Hayvanlar insanın geçmiş yaşamlarından istifade edip, zihinlerine ekileni kullanır; insanlar meleklerin geçmiş yaşam tecrübelerinin zihinsel ekimine maruz kalır ve melekler de kendinden üstte olan varlıkların geçmişinden yararlanır.”
- Beinsa Douno
Evrensel Beyaz Kardeşlik Örgütü'nün kurucusu okült düşünür Petar Deunov'un (1864-1944) tüm dünyada binlerce takipçisi bulunmaktadır. Ölümünden sonra takipçileri onu ruhsal ismi olan Beinsa Douno olarak anmayı tercih etmektedirler.
Kitap, yazarın melekler ve sistemdeki hiyerarşi hakkında öğrencileriyle yapmış olduğu sohbetlerin yine öğrencileri tarafından bir araya getirilip derlenmesi şeklinde oluşturulmuş bir kişisel gelişim rehberi niteliğindedir.
“İnsan, Tanrı'nın suretinde ve benzerliğinde yaratılmıştır.” denilir. Öyle denilmesine rağmen biz insanın Tanrı'ya benzemediğini görüyoruz. Kutsal Kitap'ta bahsi geçen bu benzeyiş nerededir? O, insanın zihni ve kalbinde yerleşiktir ve bu gerçektir onu diğer hayvanlardan ayıran. Zihni ve kalbiyle insan, Tanrı'nın duygu ve düşüncelerini aktarma imkânı bulur. Yine aynı şekilde melekûtun duygu ve düşüncelerine de kanal olmaktadır ve bu yüzden de melekler onu severler. Diğer yandan insan, melekler ve hayvanlar arasında da aracılık eder ve bu yüzden hayvanlar tarafından da sevilir.”
- Beinsa Douno
“Hayvanlar insanın geçmiş yaşamlarından istifade edip, zihinlerine ekileni kullanır; insanlar meleklerin geçmiş yaşam tecrübelerinin zihinsel ekimine maruz kalır ve melekler de kendinden üstte olan varlıkların geçmişinden yararlanır.”
- Beinsa Douno