Yazmak ciddi anlamda mahremle ilgilidir; yazar, kitapla en mahrem öznelliğini öteki için yaratır. Peri Nacar (periler geleneksel cinsiyetçiliği tehdit ederler, zira onlar cennetteki ateş şenliğinden kopup gelmişlerdir), falcı güzeli Enjoy'un kafesinden, Amca'nın ölüm döşeğinde yattığı üniversite hastanesine çıkan mahrem bir yolu kateder. Adana ve Mersin'in sıcakkanlı kontak Eros'larını, Eskişehir'in soğuk erotizmini, dua satıcısı Hoydonk'u, ortopedi hemşiresi Ruhat'ı, tesettürlü teyzeleri (ve daha kimleri) içine alan mistik ve erotik bir dünyaya girer. Cilt, insanın teniyle, kitabın tenidir. Bütün insani gerçeklerin, günahların, gülünçlüklerin yazıldığı satıhtır cilt.
'Mukaddes Cildin Parçalanışı', esasen yasaklara dair her şeyin çoktan yazılmış olduğu kutsal sözcüklerin ve cennetten kovularak daha baştan yaralanmış bedenin kitabıdır. Yani, insan arzunun gücüyle çok önceden parçalanmıştır. Kutsal yasayı ve bedeni parçalayan tek şey, arzunun şiddetidir.
Yazmak ciddi anlamda mahremle ilgilidir; yazar, kitapla en mahrem öznelliğini öteki için yaratır. Peri Nacar (periler geleneksel cinsiyetçiliği tehdit ederler, zira onlar cennetteki ateş şenliğinden kopup gelmişlerdir), falcı güzeli Enjoy'un kafesinden, Amca'nın ölüm döşeğinde yattığı üniversite hastanesine çıkan mahrem bir yolu kateder. Adana ve Mersin'in sıcakkanlı kontak Eros'larını, Eskişehir'in soğuk erotizmini, dua satıcısı Hoydonk'u, ortopedi hemşiresi Ruhat'ı, tesettürlü teyzeleri (ve daha kimleri) içine alan mistik ve erotik bir dünyaya girer. Cilt, insanın teniyle, kitabın tenidir. Bütün insani gerçeklerin, günahların, gülünçlüklerin yazıldığı satıhtır cilt.
'Mukaddes Cildin Parçalanışı', esasen yasaklara dair her şeyin çoktan yazılmış olduğu kutsal sözcüklerin ve cennetten kovularak daha baştan yaralanmış bedenin kitabıdır. Yani, insan arzunun gücüyle çok önceden parçalanmıştır. Kutsal yasayı ve bedeni parçalayan tek şey, arzunun şiddetidir.