Müzisyen, besteci, öğretim üyesi İhsan Özgen kemençe, tanbur, lavta ve viyolonsele getirdiği yeni tekniklerle, taksimleriyle tanındı. Osmanlı Müzigi'nden Klasik Batı Müziği'ne geleneksel ile yeniyi birliştirdiği yorumlarıyla uluslararası müzik dünyasının aranan isimlerinden oldu. Müziğin yanı sıra resim çalışmalarını sürdüren sanatçı, doğaçlama yeteneğini bir kez daha kullanıyor. bu kitaba aldığı denemelerinde sanatın kaynaklarını irdeliyor, sanatı yaşamayı anlatıyor. "İnsanlar kendi bölmelerinden çıkıp başka bölmelere doğru genişledikçe sanat ideoloji olmaktan kurtularak yaşamın içinde daha fazla yer alıyor. Bütün toplum olarak sanat eserlerinden gürür duyabilmek sanatı yaşama katabilmenin sonuscu olsa gerek." "Sanat zamanla birliklte akıp gider, maceradır, sanat; onu bir noktada durduramazsınız."
Müzisyen, besteci, öğretim üyesi İhsan Özgen kemençe, tanbur, lavta ve viyolonsele getirdiği yeni tekniklerle, taksimleriyle tanındı. Osmanlı Müzigi'nden Klasik Batı Müziği'ne geleneksel ile yeniyi birliştirdiği yorumlarıyla uluslararası müzik dünyasının aranan isimlerinden oldu. Müziğin yanı sıra resim çalışmalarını sürdüren sanatçı, doğaçlama yeteneğini bir kez daha kullanıyor. bu kitaba aldığı denemelerinde sanatın kaynaklarını irdeliyor, sanatı yaşamayı anlatıyor. "İnsanlar kendi bölmelerinden çıkıp başka bölmelere doğru genişledikçe sanat ideoloji olmaktan kurtularak yaşamın içinde daha fazla yer alıyor. Bütün toplum olarak sanat eserlerinden gürür duyabilmek sanatı yaşama katabilmenin sonuscu olsa gerek." "Sanat zamanla birliklte akıp gider, maceradır, sanat; onu bir noktada durduramazsınız."